Tenniskids

Voor de jongste kinderen is er de Tenniskids competitie. Deze competitie bestaat uit de Rode, Oranje en Groene competitie en is voor kinderen tot en met 12 jaar. De nadruk in deze competitie ligt vooral op leuke wedstrijdjes spelen, plezier hebben en vriendjes maken. In totaal doen ongeveer 25.000 kinderen mee aan de leukste competitie van het jaar!

Tennis is leuker als je wedstrijden speelt

Wedstrijden spelen daagt uit en motiveert. Competitie spelen is dan ook een belangrijk onderdeel van tennis. Door competitie te spelen leren jeugdspelers nog beter te tennissen. Bovendien maken ze makkelijker vrienden en zijn ze vaker op de vereniging te vinden. Dit leidt tot meer binding, waardoor ze langer lid blijven. Een win-win situatie voor zowel de jeugdspeler als jouw vereniging!

Rode, Oranje en Groene competitie

De Tenniskids competitie is een onderdeel van Tenniskids. Dit programma voor kinderen tot en met 12 jaar is helemaal afgestemd op de leeftijd en mogelijkheden van kinderen. De Tenniskids competitie bestaat uit de Rode, Oranje en Groene competitie. Deze competities zijn gekoppeld aan de Tenniskids kleur waarin een kind speelt. In de Tenniskids competitie spelen kinderen op zondagochtend een aantal (korte) wedstrijden tegen kinderen van andere tennisverenigingen in de buurt.