Lidmaatschap wijzigen of opzeggen

Jouw lidmaatschap verlengen we ieder jaar automatisch.

Wijzigen

Als je jouw lidmaatschap wil wijzigen (b.v. van tennis naar de combi tennis/padel) stuur dan een e-mail naar de ledenadministratie en vermeld daarbij je naam, lidnummer en de wijziging(en).

De digitale pasfoto voor de (digitale) ledenpas, e-mailadres en/of telefoonnummer wijzig je zelf eenvoudig in de KNLTB ClubApp onder "meer" rechtsonder in de menubalk.

Opzeggen

Opzegging van jouw lidmaatschap kan slechts geschieden tegen het einde van het verenigingsjaar en met inachtneming van een opzegtermijn van 4 weken.

Wil je je lidmaatschap beëindigen, doe dat dan schriftelijk vóór 1 december van het lopende jaar via een e-mail naar de  leden administratie. Als je opzegt graag je naam, lidnummer en de reden vermelden.

In geval van opzegging vindt er geen restitutie van de contributie voor het lopende verenigingsjaar plaats.

Bij opzeggen na 1 december blijf je de volledige contributie voor het betreffende verenigingsjaar verschuldigd!

Je ontvangt altijd een bevestiging. Zonder deze bevestiging is de opzegging niet ontvangen! Leden zijn zelf verantwoordelijk om te controleren of opzeggingen goed zijn ontvangen.

LET OP: Om te kunnen trainen is lidmaatschap een voorwaarde. Met het einde van de training stopt het lidmaatschap echter niet automatisch: zorg dat je dit apart opzegt indien gewenst. Uiteraard is het ook mogelijk lid te blijven zonder training te volgen.