Introduceren

Wij heten iedereen welkom op onze vereniging. Het is dan ook toegestaan om iemand die geen lid is van TC Ruiver kennis te laten maken met onze vereniging. Wij willen immers iedereen enthousiast maken voor tennis en/of padel om hem/haar vervolgens te mogen verwelkomen als lid van onze vereniging.

Afspraken introduceren

Het tarief is € 6,- per uur per introducé.

Er kan in basis getennist of gepadeld worden totdat - bij een volle baanbezetting, rekening houden met de speeltijden op het digitale afhangbord - gewisseld dient te worden. Voor introducees geldt hetzelfde spel- en speeltijdenreglement als voor de eigen leden.

Met onderstaande stappen kun je tennissen of padellen met een niet-lid:

• Reserveer vooraf een baan via de KNLTB Club app en geef daarbij de naam en emailadres van de introducé op;
  • Betaal na reservering het totaal bedrag voor het aantal introducés via de I-dealbetaling in de KNLTB Club app;
  • Bevestig de baanreservering via het digitale afhangbord in de hal van het paviljoen;

Is de betaling mislukt? Je kunt na het maken van de reservering nog binnen 15 minuten de betaling afronden; de reservering is rood gemarkeerd zolang er nog niet betaald is. Na deze 15 minuten wordt de reservering geannuleerd indien er niet wordt betaald binnen deze tijd.

Reservering annuleren

Je kunt na het maken van een reservering deze annuleren door de gemaakte reservering te selecteren. Klik dan op 'reservering annuleren'. Je krijgt het bedrag later teruggestort op jouw rekening. Annulering mogelijk tot 24 uur van te voren.

NB:

• Een lid voegt maximaal drie introducees toe aan een reservering voor tennis of padel via de KNLTB Club app en betaalt voor deze personen de bijdrage direct bij de reservering via een I-dealbetaling;
  • Tijdens een seizoen mag eenzelfde persoon maximaal 5x worden geïntroduceerd.

Padelracket huren en/of padelballen kopen

Heeft jouw introducee geen padelracket dan kun je aan de baanreservering ook een padelracket toevoegen. De kosten per racket bedragen € 6,-.

Heb je padelballen nodig, dat kan ook, die kun je via de reservering kopen voor € 7,-.

De vereniging vertrouwt op de eigen verantwoordelijkheid van de leden. Wij verwachten dan ook dat iedereen de gestelde afspraken opvolgt.