KNLTB ClubApp groepapp

KNLTB ClubApp groepsapp

In de ClubApp bestaat de mogelijkheid een groepsapp te definiëren net als een Whatsapp groepsapp.

Wat kun je hiermee doen?

Je kunt leden samen in een groepsapp plaatsen waardoor zij in de ClubApp kunnen communiceren met elkaar.

Door in de ClubApp naar 'Maatjes > Groepen' te navigeren, kunnen de leden de groepapps zien waar ze in zitten onder 'Gesprekken' en de rest onder 'Niet deelnemende gesprekken'. Indien er een slotje staat bij een groepsapp betekent dit dat het lid niet valt onder de toegepaste filters. Je kan je inschrijven bij de groepapps zonder slotje door er op te klikken en 'Deelnemen aan groep' te selecteren.

Vervolgens moet je in de ClubApp onder 'Meer > App instellingen' het schuifje bij Groepsberichten naar rechts zetten.

Een groepsapp wordt alleen gebruikt voor het doel waarvoor deze door de vereniging is opgezet. Om overzicht te houden is het delen van nieuws, weerbericht, video's, foto's etc niet toegestaan.

Afspraken groepsapp

• Iedere deelnemer is te gast in de groepsapp.
  • De activiteiten die behandeld en gedeeld worden vinden enkel plaats bij TC Ruiver.
  • Reclame en commerciële uitingen zijn niet toegestaan.
  • Wij zijn vriendelijk in de groepsapp, we behandelen iedereen met respect.
  • In de groepsapp spreken we enkel Engels of Nederlands.
  • De betreffende commissie of het bestuur kan informatie over toernooien, evenementen, interne competities, promoties delen in de groepsapp.
  • Detail communicatie (indien gewenst) kan in in een privé groepsapp buiten de ClubApp.
  • Weerberichten/omstandigheden worden niet geaccepteerd.
  • De groepsapp werkt alleen als iedereen zich aan de afspraken houdt.
  • Je kunt de groepsapp ook (tijdelijk) verlaten als je even geen berichten wilt ontvangen.

Een ClubApp groepsapp is in het leven geroepen vanuit de vereniging. Zowel de betreffende commissie, bestuur als leden zijn te gast. Een groepsapp met veel gebruikers werkt alleen als we ons allen aan de afspraken houden.

De groepsapps

• tennis shuffle: bedoelt om in het tennisseizoen aan te geven of je tijdens een shuffle-avond meespeelt.
  • padel leden: bedoelt om maatjes te zoeken voor padel (meer informatie).