Sponsoren

Wij zijn een financieel gezonde vereniging en dat willen we ook voor de toekomst blijven.

Tegenwoordig kan dit niet zonder hulp vanuit het bedrijfsleven. Als club hebben we hiervoor een sponsorcommissie opgericht die enerzijds het sponsorplan samenstelt en anderzijds probeert sponsoren te benaderen om een bijdrage te leveren aan de club zodat wij onze doelen kunnen nastreven.

Wij willen u graag vertellen welke doelen we nastreven en waarvoor we de extra inkomsten gebruiken. Daarbij richten we ons in het bijzonder op twee groepen:

• We stimuleren jongeren om te sporten. Tennis en padel (vanaf 12 jaar) zijn plezierige sporten die men op alle niveaus kan beoefenen. Een goede technische basis verhoogt de spelvreugd en biedt mogelijkheden tot doorgroei.
  • We willen jeugdleden meer trainingsmogelijkheden aanbieden zonder extra kosten voor hun ouders. We hebben daarvoor afspraken met Tennis Management Limburg die een professionele trainer inzet.
  • Verder willen we de tennis- en padelsport aantrekkelijk houden voor de volwassen leden en met name zorgen voor een goede professionele accommodatie en alle benodigde faciliteiten erom heen.
  • Een niet onbelangrijk neveneffect van deze benadering is dat de continuïeit en het voortbestaan van de vereniging er door wordt gediend.

We zoeken sponsors om ons te ondersteunen in de realisering van onze doelen. Uiteraard blijft daarbij gelden dat:

• Sponsoring verenigbaar moet zijn met de doelstellingen van de vereniging.
  • Sponsoring mag niet de objectiviteit, de geloofwaardigheid, de betrouwbaarheid en de onafhankelijkheid van de vereniging in gevaar brengen.

De sponsorcommissie vindt het belangrijk dat sponsoren een persoonlijke band krijgen met de vereniging. Daarom zijn er momenten in het seizoen gepland waarop sponsoren elkaar kunnen ontmoeten in een ontspannen sfeer.

Wij bieden als vereniging een aantal sponsorpakketten. We zijn echter altijd bereid om sponsoring op maat uit te werken.

Als u onze vereniging wilt steunen, neem dan voor meer informatie omtrent sponsoring contact op met Annemarije Journée via
mail of het contactformulier.