KNLTB ClubApp

Via de KNLTB ClubApp heb je als lid alle clubactiviteiten en het club- en bondsnieuws altijd binnen bereik.

Op de KNLTB ClubApp kan je terecht voor:

• een persoonlijke tijdlijn die in één oogopslag alle aankomende activiteiten toont zoals baanreserveringen, evenementen
  • inzicht in alle belangrijke wedstrijdinformatie zoals competities, toernooien, clubteams, spelers en andere verenigingen
  • blijf op de hoogte van het laatste clubnieuws en bondsnieuws
  • activeer pushberichten of synchroniseer activiteiten naar jouw persoonlijke agenda
  • op afstand een baan reserveren
  • inschrijven voor (club)evenementen
  • inzicht in de ledenlijst
  • beheer je persoonlijke profiel
  • voeg andere leden als 'maatje' toe
  • neem deel aan groepsapp

Binnen het KNLTB Club platform (website en app) hebben de leden 1 gebruikersnaam en wachtwoord. Aanvragen en resetten kan zowel via de website als de app.

Download de app op de telefoon en log in met je bondsnummer of je clublidnummer. Het bondsnummer staat op het pasje van de club of kan worden opgevraagd bij de ledenadministratie.

Je kan je wachtwoord verkrijgen door op ‘reset mijn wachtwoord’ te klikken, dan wordt er een mail verstuurd naar het geregistreerde e-mailadres dat gekoppeld is aan je clubpasje.

Download de KNLTB ClubApp via de App Store of Play Store. Meer informatie over app, klik dan hier.