Baan reserveren

Baan reserveren (leden)

Leden van TC Ruiver kunnen van 8:00 tot 23:00 een tennis- of padelbaan reserveren. Leden reserveren een tennis- of padelbaan via de KNLTB ClubApp (meer informatie)

Voor het bespelen van de padelbanen gelden dal- en piekuren.

Daarnaast gelden er voor jeugdleden aangepaste eindtijden op de tennisbaan, namelijk:

t/m 11 jaar onbeperkte speelrecht van 08.00-19.00 uur

12 t/m 17 jaar onbeperkte speelrecht van 08.00-20.30 uur

Baan huren (niet-leden)

Ook niet-leden zijn van harte welkom op ons park, zij kunnen een tennis- of padelbaan huren op ons park via Meet & Play;

Als niet-lid kun je padel spelen in de daluren. Tennissen kun je van 08.00-23.00 uur.

Daluren: maandag t/m vrijdag van 8:00-17:00 en in het weekend na 14:00. Tijdens de competitie (april-juni, september-oktober) zijn de tennis- en padelbanen op vrijdagavond en het weekend beperkt voor verhuur.

De kosten: in daluren huur je een baan voor anderhalf uur en betaal je € 24,- per uur.

Baanreglement

Bekijk het baanreglement.