Competitie

Ieder padellid kan meedoen aan de padelcompetitie; of je nou beginner of gevorderd bent!

Je speelt mee in de vrijdagavond, zaterdag- of zondagcompetitie. Na opgave deelt de KNLTB de teams in op speelsterkte. Een team moet uit minimaal 4 spelers bestaan. Je schijft je in per periode (voorjaars-zomer-najaarscompetitie)

Competitieaanbod

De KNLTB bepaalt het aanbod en de speeldata competitie

De aanmelding voor de voorjaarscompetitie is inmiddels gesloten.

Kosten competitie

Aan deelname zijn kosten verbonden, zoals een bijdrage aan de KNLTB per team en kosten voor de ballen (afhankelijk van het aantal thuiswedstrijden) die tijdens de competitie gebruikt worden. De kosten worden voor aanvang van de competitie bij de teams door TC Ruiver in rekening gebracht.

Meld je je als team af (om welke reden dan ook) nadat de KNLTB de wedstrijden heeft gepland en vrijgegeven dan moet je zelf zoeken naar vervangers (voor alle wedstrijden) of een boete betalen.